lördag 2 november 2013

Jaha, nu kör vi!

Väskorna är packade med dubbla uppsättningar kläder. Ifall att... Reflexspray införskaffat och jag har fixat en rolig spraymall så jag ska pimpa mina kläder när jag har bestämt mig. Kompressionstights eller vintertights, reflexjacka eller vanlig jacka, kortärmat eller långärmat.... Just nu ÖSregnar det ute och jag håller tummarna för att det har regnat klart innan vi ska springa. Jag kan springa i regn men det är mysigare utan.

Jag har försökt kolla in lite löpsällskap och hoppas jag kan hitta nån att springa med som har ungefär samma tankar om måltiden. Det finns ju några stycken bloggare och en hel del andra som ska springa i mörkret! Pannlampa och extrabatterier är nerpackade, jag känner mig väl förberedd. I mål ska jag nog ta mig, sen vet man inte hur lång tid det tar men det går alltid snabbare med bra sällskap. Här ska inte krigas så mycket utan jag tänker mest passa på att njuta av upplevelsen.

18.00 är det dags. Tjohoo!

1 kommentar:

Nellie - the Flying Hippo sa...

Stort lycka till Pernille! Känn din styrka och kraft och njut av känslan. Kram