tisdag 26 juni 2012

Packa upp var det ja....

Eh. Jag har jobbat och jag har storhandlat. Fast jag har också fixat skjuts till Lund så att jag kan träna NMT i kväll. Beroende, jag? Nej då. Jag ska bara underhålla mina blåmärken!

Och så var det ju det här med att packa upp. Som jag inte kommer orka när jag kommer hem. Om jag biter ihop kanske jag fixar det på en kvart - smutstvätten ska ju bara kastas i tvättkorgarna så det borde väl ine vara så himla hemskt? Nä, okej, jag gör det. Utmanat mina rädslor har jag gjort så det räcker förra veckan, då kan jag ta hand om en fobi till ju!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är fullkomligt hopplös på att packa upp när jag kommer hem från resor. Spelar inge roll om jag varit borta ett eller flera dygn; uppackningen undviker jag så långt det går... Vilket är superfånigt då jag ändå måste ta hand om den till slut!

Pernille sa...

Ja, det går liksom inte att komma runt. Fast en anledning till att jag tycker det är extra jobbigt är att jag alltid har fyrbent hjälp. Så lagom kul att försöka få upp grejer ur väskan när det ligger 8 kg katt med ett par strumpor i munnen och samtidigt gör han vilda utfall mot alla händer som plockar upp grejer... :-D