torsdag 19 februari 2015

And - it's official!

Nu är kontraktet postat och alla som ska veta det på förhand har fått besked - så nu vågar jag berätta:
Från den 1 mars finns jag som personlig tränare på Fitness24Seven på Universitetsholmen i Malmö! Tjohoo!

I can't wait. Jag toklängtar till att stå där på golvet och peppa mina klienter! På nåt sätt känns det så otroligt passande att cirkeln sluts och jag får jobba där allting en gång började. Universitetsholmen - första gymmet där jag har haft kul, börjat känna mig hemma, blivit kompis med skivstängerna. Jag kommer till och med att få sitta och jobba i Thomas gamla kontor!

Det går redan nu att boka en gratis konsultation med mig - länk till min hemsida hittar du här till höger och där finns all kontaktinfo. I can't wait. Jag ska försöka få till ett distansupplägg också för de som gärna vill ha just mig som PT men som inte kan/vill ta sig till Malmö. Och så ska jag få föreläsa lite mer också. Jag tror det blir ett vinnande upplägg och ser fram emot att dra på mig PT-uniformen och ta mig an nya utmaningar!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt Pernille! Riktigt bra jobbat :)

Tina Jensen sa...

Kul - stort lycka till!!!

Sara Reiman sa...

Coolt!

Paulina sa...

Yei! Vad kul! Stort lycka till :-)