tisdag 10 april 2012

Träna, äta, sova....

Efter dagens pass fick jag t o m mail-ledes instruktioner om att vila upp mig och ladda för i morgon. Ska bli! Middagen var ostgratinerad torsk med grönsaksfräs och bulgur och jag kan bara meddela att ostgratinering uppenbarligen är rätt metod för att få mig at äta vit fisk. Men okej, Västerbotten och smör på vadsomhelst borde ju få det att bli ätbart ;-)

J har åkt iväg på styrelsemöte och lämnat mig ensam hemma och eftersom det inte verkade vara något intressant på TV så tänker jag lägga mig i soffan och njuta av underbara 80-talsklassikern Footloose. Inte nyinspelningen från 2011 utan den gamla. Ooooh, Kevin Bacon anno 1984 i tajt T-shirt - HETT! Lite te och en ostmacka på det, möjligen en bit kladdkaka, och lyckan är gjord :-)

(yes, well, är man bara 17 år enligt vågen så kan man ju unna sig att vara lite tonårsfnissig, right?)

Inga kommentarer: