lördag 18 februari 2012

Bra start på myslördag

Började dagen med min absoluta favoritfrukost. Vanilj- och kokosomelett med en hög färsk frukt - för dagen päron, banan och kiwi. Och två stora muggar starkt te med mjölk.

Fulltankad med energi åkte jag iväg till stallet för morgonens ridlektion och blev som vanligt lycklig över att stå uppskriven på favoriten Lambada. Det var ett riktigt tufft ridpass i dag, mycket jobb utan stigbyglar och mycket galopp - men grymt roligt.

Efter dusch och lunch hade jag tekniskt sett planer på att springa en runda men det ösregnar och är superäckligt ute. Så jag spar den energin till NMT-passet i morgon och tänker att jag eventuellt kan tänka mig att springa en eftermiddagsrunda då också.

Ikväll beger vi oss till Copenhagen Dining Week igen för middag på tu man hand :-)

Inga kommentarer: