onsdag 8 februari 2012

Men grrrrnffffnnnfnn....

Svärord, svärord, svärord. Vaknade en timme innan väckarklockan ringde i morse och kände att "nej, jag vill INTE gå upp om en halvtimme och springa i kylan, jag kan för f*n knappt andas, låt mig VARA!" Sagt och gjort, ställde fram väckningen en timme och somnade om. Vad jag inte hade tänkt på var det där bygget utan för mitt fönster. När drar de i gång? Jo, klockan sju. Så bra då att jag kunde sova till halv åtta eller åtta....för det gick inte. Och eftersom kroppen fortfarande inte kändes springsugen så blev det bara dusch och hotellfrukost och nu har jag alldeles för mycket tid på mig. Lyxproblem ;-)

Nä, jag plockar väl ihop mina grejer och tar en promenad ute helt enkelt, det känns som ett smartare drag än att sitta och såsa på rummet. Träningsväskan är i alla fall laddad för kvällens aktivitet, först ska jag bara överleva en heldag på skolbänken!

Inga kommentarer: