onsdag 13 juni 2012

10.000 sidvisningar!

I dag är något av en milstolpe för bloggen - i dag har jag nämligen passerat 10.000 sidvisningar. Mest glädjande är dock att antalet "spam-sidvisningar" har minskat drastiskt så att jag nu vet att de allra flesta kommer från "riktiga människor" och inte nån spamdator nånstans i Ryssland.

Jag kan nog räkna up 6-8 personer som jag stensäkert vet läser bloggen. Resten av er - gissningsvis runt 25 personer - vet jag inte vem är.. Det skulle vara roligt om just DU lämnade ett avtryck och berättar om du läser regelbundet eller bara ibland :-)

Och nu sticker jag till stallet. Tillbringade mer tid än planerat hos frisören i dag pga ett litet kemiskt experiment som inte gick 100% som vi hade tänkt så dagen blev lite mer kaosartad än jag hade planerat. Men jag är snygg i håret och jag hann faktiskt äta innan jag måste iväg!

8 kommentarer:

Nenny sa...

*vinkar*
Läser regelbundet
=)

A + K = ♥ sa...

Jeg kom bare tilfældigt forbi. Fin blog du har dig (:

- Kit

Sofia sa...

Jag läser =) Tycker det är kul att få läsa om din träning, jag blir inspirerad!
//Sofiae (från kattforumet)

Anonym sa...

Jag läser också - och inspireras!

/Christina

Karin sa...

Regelbundet återkommande =)

Sara Jonsson sa...

Jodå, det händer. Har med dig på bloglovin och emellanåt läser jag ikapp.

Stinne sa...

Jeg går ud fra, at jg er talt med i de 6-8 ;-) Men har nu ikke læst i et par dage, så jeg så først det her indlæg nu :-)

steffanie sa...

Jag läser!