tisdag 5 juni 2012

Aktuell status

Totalt mosig i knoppen. 2 dagars teambuilding, en dag med Jonas Colting och 2 dagars workshop under de senaste 6 dagarna tar ut sin rätt. I synnerhet dessa 2 workshopdagar har varit sjukt jobbiga eftersom jag dels måste koncentrera mig på att få med mig all information och dels byter hej vilt mellan svenska, tyska och engelska hela tiden. Gah. Det slutar alltid med att man pratar fel språk med rätt person....

Väldigt pigg i kroppen är jag däremot! Och eftersom den här veckan är lite småkajko med lediga dagar - J var ledig i dag, Danmarks nationaldag, jag är ledig i morgon - så gör vi det bästa av det. J har halkat runt hemma i springkläder hela dagen men inte tagit sig ut. Och jag har en timmes utomhusvistelse kvar till veckoutmaningen. Så det blev gemensam matlagning och rätt tidig middag för att vara vi, strax beger vi oss ut i skogen där jag tänker fivefingers-promenixa (och springa några korta sträckor) och J springer. Bra arbetsfördelning! Så kan man soffmysa med te och resten av helgens kladdkaka sen. Och i morgon - i morgon blir en FANTASTISK dag! Men mer om det senare - mot Sherwoodskogen :-)

Inga kommentarer: