fredag 1 juni 2012

Back in town!

Jag är tillbaka i civilisationen :-) Det har varit 1½ lärorika dygn med mycket självinsikt, en massa teamwork och teambuilding, mycket eftertänksamhet och många skratt. Det här blir bra! Och så har vi fått helt fantastiskt god mat.

Testade hela TVÅ nya livsmedel i går: Först smakade jag på bärkapris (jag VÄGRAR kapris men det här var ätbart, fast ingen favorit) och till efterrätt fick vi nåt så annorlunda som rabarberconsommé. Hur man ens kommer på tanken vet jag inte men det var en otroligt vacker, klarrosa sak!

Jag ska egentligen ut och springa - eller nej, jag SKA ut och springa. Behövde bara "landa" lite först, tanka energi och fixa lite med middagen. Plus att regnet just nu formligen vräker ner och det blåser halv storm. Känns som om man kan vänta lite med att ge sig ut i det läget... men jag behöver helt klart jogga en sväng för att "rensa hjärnan" och starta om mig själv.

1 kommentar:

Stinne sa...

Rabarberconsommé med vanilleis? Jeg har opskriften, hvis det er (hjemme hos os kalder vi det så bare rabarbersuppe...) :-)