torsdag 18 april 2013

Alla PT'ars mardröm, del 2...

Som jag skrev för ett tag sen så verkar jag vara alla PT'ars mardröm. Eftersom min tilltänkta nya PT, P, inte hade hört av sig så mailade jag E och undrade om nåt hade blivit fel i kommunikationen. Nej, så var inte fallet, utan P skulle sluta och därför hade jag nu blivit överlämnad till M. Som skulle höra av sig. Vilket han faktiskt också har gjort så nu får vi se hur det tänker arta sig. Lite drygt är det allt att bli skickad från den ene till den andre!

Annars har det inte hänt så mycket på träningsfronten i dag. Det har varit fint vårväder att cykla i och så roar vi oss med att packa inför löparhelgen. Vädret ser just nu lovande ut men det blir ju ändå att packa för alla eventualiteter (men okej, min hög är 3 gånger så stor som Joakims....)

Det ska bli härligt att få ägna sig åt konceptet "train-eat-sleep-repeat" en hel helg igen och restaurangens menyer ser dessutom lovande ut. Och så ska vi vara vid HAVET också. Vinnande koncept!

Inga kommentarer: