söndag 7 april 2013

Planeringsdag

Så var jag där igen - kroppen känns osugen på löpning, utomhus lockar inte alls, ryggen är stel och trött och ja, då blir det väl vilodag. Eller nästan vilodag. För jag har varit på F&S på en liten workshop inför ledaruttagningen. Känner mig väl förberedd och har knappa tre veckor på mig att fixa det jag kommer få visa upp. Det blir en spännande dag!

Nästa vecka blir minst sagt lite lurig eftersom det är en massa konstigheter i jobbschemat och jag ska på kurs i två dagar. Så därför har jag klurat lite på hur jag får ut mesta möjliga av träningsveckan.

Måndag: NMT (+ transportcykling till jobb + transportlöpning till NMT)
Tisdag: Benpass på gymmet
Onsdag: Morgonlöpning, sen transportcykling till kursen som ligger 10-17.
Torsdag: Överkroppspass på gymmet (TIDIGT och på Värnhem för kursen ligger 9-16 i dag...)
Fredag: Fredagsfys - GRIT Strength på Värnhem. Måste testas. Plus transportcykling.
Lördag och söndag är det prova-på-pass på NMT och vi hakar väl på båda passen skulle jag tro. Om det sen blir nån extralöpning utöver det får bero på dagsformen.

Jag vet att jag hade som intention att springa mera inför löparkursen och kan inte svara på varför det inte riktigt blir så. Eventuellt försöker jag göra för många saker samtidigt just nu men jag vill prioritera löpningen i den mån det går.

Inga kommentarer: