lördag 28 januari 2012

Ont, det gör ont....

.... fast hade jag försökt agera Lena Ph hade jag fått klamra mig till mikrofonstativet i stället för att jucka.....

Det funkade helt okej så länge jag satt på hästen, då hinner jag inte tänka på nåt annat. Och jag fick en lagom liten häst så jag kunde lyfta upp sadeln själv också! Men sen när jag väl kom hem var det andra bullar. Varm dusch, sedan grävde jag fram en fitness-olja som ska vara värmande för stela muskler, kompressionstights, varma överdragskläder, en rejäl lunch, och nu har jag paketerat mig i yllefilt + katt med en stor mugg te och kollar på konståkning. Jag är ju onekligen lite svag för killar i tights....

Egentligen skulle jag springa långpass i dag och köra combat och fighter fitness i morgon. Men det händer INTE, det skulle vara självplågeri att ens försöka. Nej, restituering resten av dagen och en sväng med cykeln i kväll för att lyssna på konsert. Långpasset springer jag i morgon helt enkelt. Och så har jag lovat Thomas att köra träningspasset under kommande vecka så jag måste se över planen för nästa vecka litegrann. Egentligen behöver jag fler timmar på dygnet men det ska väl lösa sig på något sätt.

Inga kommentarer: