torsdag 6 mars 2014

Dagens käk

Det här har jag ätit i dag. Och varit hungrig i princip hela tiden! Det verkar som om benpassen suger mer energi än de andra två för jag är alltid monsterhungrig på "leg day".

06:00 gröt på havregryn+müsli pimpad med kli, linfrön, jordnötssmör och lite lönnsirap. Te.
08:00 efter träning - proteinshake (~20 g protein)
09:00 smoothie på kvarg, avocado, blåbär, mjölk och kakao
10:30 en näve nötter och några lakritsbitar
11:30 halstrad kummel, sötpotatis/potatisstomp, babyspenat, chilicreme. Rivna morötter, coleslaw, kokt blomkål, majs. En ruta mörk choklad.
14:45 en Snickers och ett äpple (nä, inte värsta träningsfreaksmellanmålet direkt, men jag hade precis avslutat en oändligt tråkig uppgift så det blev Snickers i stället för en rawfoodbar just i dag)
16:45 te och två rostade grova mackor med ägg/skinka och brieost. En liten browniebit.
18:30 en portion pasta och en portion kycklinggryta med korv, svamp, zucchini och grädde. En liten efterrättsyoghurt (Yoggi Dröm) och en cocacola till maten - för att jag var sugen på en kall cola. Det händer.
20:30 en mugg chai, en grov rostad macka med ost och en kvällsdrink med spirulina, ingefära och grapefruktjuice

Jag har druckit några liter vatten och örtte under dagen och i dag blev det inga aminosyror före/efter träning eftersom de är slut. Har dock beställt nya burkar till pulverskåpet...

Inga kommentarer: