fredag 15 april 2016

Finfredag!

Det är typ alltid finfredag när Joakim kommer hem ju ;-)

I morse rejsade jag inte till gymmet för jag har redan gjort mina 3 pass denna vecka. I stället ägnade jag 20 minuter åt morgonyoga på mattan med katterna och sen blev det frukost framför Nyhetsmorgon innan jag duschade och åkte till jobbet.

En ganska lugn dag men späckad med möten. Dagen inleddes med traditionsenlig avdelningsfrukost med alla godsaker vilket också innebar sen lunch och efter det var det bara två möten kvar innan jag kunde checka ut och dra raka vägen till frisören. Där blev det lite snabbfix med test av nya färger och klippning och sen åkte jag hem och var väl hemma en kvart efter Joakim. Stora famnen och te i soffan.

Ah... freeeedag. Det har blivit dåligt med ordentliga middagar den här veckan vilket jag ska ta tag i, men i dag blev det revansch: Svensk ekologisk entrecote, potatisgratäng, stekt svamp och lök, och majskolvar med smör. Yum. Inget mer på programmet i kväll, bara chilla med sambo och katter!

Inga kommentarer: