måndag 25 april 2016

Hurra för mig i dag!

Det är lagom kul att fylla år på en måndag men i år har det faktiskt varit ganska roligt :-)

Från att mötas med grattis från kollegorna first thing i morse över alla hälsningar på facebook till att bli gratulerad av samtliga kollegor på medarbetarevenemanget i dag. Jag kan ju inte gnälla över att jag blev ignorerad i år i alla fall!

Mina föräldrar bjöd in sig på middag med konceptet "vi fixar maten, du får sitta med chips och champagne medan vi lagar mat" och de levererade. Champagne och chips och rökta mandlar medan mamma fixade i köket. Mör tournedos, klyftpotatis, hemslagen bearnaise och ångkokt ekologisk sparris. Prinsesstårta till efterrätt. Jag känner mig väldigt bortskämd :-)

Jag har inte hunnit springa och jag känner mig inte sugen på yoga efter att ha druckit champagne och det får faktiskt vara så just i dag. Det kommer andra dagar då jag hinner träna!

Inga kommentarer: