lördag 16 april 2016

Sånt som gör mig glad

Efter en särdeles avspänd lördag där de vildaste aktiviteterna varit en halvtimmes yoga och en runda i mataffären har jag samlat ihop lite random bilder på sånt jag blir glad av.

Mina störtsköna katter. Avspända och lugna för det mesta men ibland röjer de runt så det står härliga till! 


En café au lait-skål som mamma köpte till mig på en marknad i Frankrike för en evighet sen och som jag använder som temugg för det mesta. Opraktisk men gullig!

Den här mannen. Min sambo, min träningskompis, min matnörd, min kärlek. 

Mitt gym. Som här, tomt i morgonsolen, är det allra, allra bäst! 

Smycken som betyder något. 
 Att jag har byggt ryggmuskler (fast de är lite sneda just på den här bilden!

Böcker. Böcker om träning eller mysiga skönlitterära grejer att läsa i soffan. 

Annat som gör mig glad är t ex god mat, yoga, romantiska filmer, choklad, te, PT-kunder, löpcoaching, champagne och träningsevenemang. Jag försöker fylla livet med mycket av det som gör mig glad för det ger mig energi att handskas med "måsten". Somliga tycker att jag inte är tillräckligt "vuxen" och att jag borde ha mindre roligt - men hey, vi har bara ett liv (tror jag i alla fall). Kan man då inte sikta på att ha roligt under det livet?

Inga kommentarer: