måndag 23 juli 2012

Jo. Det VAR ett bra träningspass.

Jag vet, coachen. Jag borde egentligen ha kört "Pleasure" men jag var inte riktigt sugen på att plåga mig själv så mycket. Så jag tog det andra passet - det som jag körde i måndags. Med Bulgarian split squants, hantelsnatch och de där jobbiga armhävningarna med medicinboll. Och det var riktigt bra! Jag smygökade lite försiktigt på split squatsen och det finns definitivt potential där - liksom i ett par andra övningar. STARK. Fokuserad. Riktigt bra pass. Förutom den lilla incidenten på slutet då. "Pleasure" får jag väl mörda på fredag i stället!

Den lilla incidenten var jag tvungen att bearbeta med en löprunda och turligt nog fanns det en till som behövde lite återhämtningsjogg efter en duvning med PT-Malou så vi tog en lugn runda. Terapilöpning är underskattat :-) Grymt skönt, typ 6-fart, fantastiskt väder, finfin sommarkväll. Nu har hjärnan lugnat ner sig och kroppen känns genomarbetad. I morgon har jag sovmorgon och efter jobbet tänker jag springa en liten intervallstege! Och den här gången ska jag inte fega på 30-sekundersintervallerna. In i kaklet!

Inga kommentarer: