lördag 7 juli 2012

Redo för Revinge

Jag har ätit en rejäl frukost som just nu tar alldeles för mycket plats i magen men jag räknar kallt med att det blir rätt lagom tills passet drar igång. Väskan är packad med vatten, sportdryck, Gainomax, fika, ombyte, handskar, västen, en banan, astmainhalatorn. Hoppas inte jag har glömt något nu....

Det här ska bli jätteroligt men samtidigt mår jag precis så som jag gör när jag ska springa tävling. Lite väl höga adrenalinnivåer alltså - tippar att jag kommer ligga som en blöt trasa i soffan i eftermiddag men se det gör inget. För i dag ska killarna i Touren fajtas med bergen :-)

Kan tyvärr inte lova några bilder från dagens pass eftersom det är klart riskabelt att ha med sig kameran! Men om vi har tur är det kanske nån som fotograferar.

Inga kommentarer: