fredag 27 juli 2012

Blöta fläckar på golvet....

... bredvid skivstång och kettlebells borde betyda att de grät lite under mitt träningspass, eller hur? :-)

Vansinnigt varmt och svettigt och bra pass. Nytt PB på "Pleasure", 25:22. Det är 1:15 bättre än senast. Så det var helt klart värt det! Men förutom att jag har ett blåslaget högerknä sen hinderbanepasset så lyckades jag förstås dra 42 kg skivstång i vänsterknät så nu lär det också bli blått. Lite stelt är det i alla fall - men det går väl över. Och som vanligt tvärdog jag på golvet efteråt och lämnade en blöt fläck i silhuett av hela mig när jag sen lyckades resa på mig och börja plocka undan alla de gråtande vikterna....

Avslutade som vanligt passet med en rejäl dos magövningar som visste var de tog i dag. Urgh.

Efter välbehövlig dusch traskade jag raka vägen till 7-11 för att handla en glass med den briljanta ursäkten att jag hade glömt mellanmålet. För övrigt hade jag glömt gymkortet också men eftersom jag kom på bemannad tid var det okej. Börjar undra om passet är jinxat - förra veckan blev det inte av eftersom jag var helt slut efter NMT dagen innan, och veckan innan hade jag glömt sport-behån. Man blir ju liiite fundersam i alla fall!

Inga kommentarer: