måndag 9 juli 2012

Det avslöjar sig...

... vad jag roade mig med i lördags. Allt fler blåmärken dyker upp på ställen jag inte var medveten om att jag hade slagit i. T ex sprang jag i en timme och oroade mig för löparknä-känningen i går, tryckte lite på knäet efteråt och tyckte att det ömmade lite. Tror jag det, hela utsidan på knät är blåfläckig! Vänster smalben har fått sig en rejäl omgång (fast det vet jag faktiskt när det var eftersom jag klantade mig) och armbågarna är inte fläckfria direkt. Och så har jag 12-15 myggbett lite jämnt fördelade över kroppen. Snyggt. Sommarben brukade det heta när jag var barn, när man hade blåmärken, skavsår och myggbett. Och just det ja, jag var ju bara 17, så jag kan väl ha barnsliga sommarben i år med :-D

Var det värt det? JA! Vill jag göra det igen? JAAAA! Hoppas några NMT-kompisar är pigga på en hinderbanedejt snart. Helst utan regn och blöta hinder dock.

Inga kommentarer: