fredag 26 juni 2015

Utomlandsträning

Ja! Såklart!

Jag älskar träningsresor oavsett om destinationen är i eller utanför Sverige. För det bästa jag vet är att bara behöva äta-träna-sova och inte tänka på nåt annat praktiskt!

Jag har varit på resa med Springtime och Topphälsa i Portugal för en herrans massa år sen. Jag har varit på Playitas förra vintern och älskade det. Att ha träningsmöjligheter precis inpå husknuten och andra som lagar maten åt en - win. Jättemycket win.

Men jag har också njutit av löparläger i Sälen, Halmstad och Tylösand och det har varit precis lika bra. För övrigt var PT-utbildningen nästan som en träningsresa där man bara hade träningskläder och bara tänkte träning dagarna i ända - skillnaden var tyvärr att man själv fick stå för en del av den praktiska logistiken :-D

Jag drömmer om fler träningsresor. Playitas igen. Löparresor. Trailhelger i Skåne. Det finns hur mycket som helst att upptäcka!

Inga kommentarer: