torsdag 22 december 2011

Julstök pågår!

Dåligt med uppdateringar - det julstökas! Gårdagen spenderades med att jobba undan det sista innan en dryg veckas ledighet, sedan mötte vi upp mina föräldrar på Tivolis julmarknad och åt en utmärkt julmiddag och beundrade julbelysningen. När väckarklockan ringde i morsen hade jag lyxen att somna om och sov tre timmar extra så nu är jag utvilad for real :-) Roll on Christmas!

Radion spelar julmusik och jag har röjt, plockat och städat inför stundande helg. Har precis kommit hem efter första löprundan efter säsongsvilan som jag envisades med att klämma in! Knappa 6 km blev det på 37 minuter eller nåt i den vägen - ingen press på farten men skönt, skönt att springa igen. Jag längtar redan till min julaftonsjogg...

Petar i mig en hastig lunch innan det är dags för dusch och sedan iväg för att fixa de sista julklapparna. Handla mat får vi göra i kväll när vi har två cyklar att lasta på!