lördag 10 december 2011

Produktiv lördag!

Förutom tidigare nämnd ridlektion har jag hunnit med mycket annat i dag: Frisörbesök, handlat, fixat det sista till ett "Secret Santa-paketbyte" på kattforumet där jag hänger ofta, paketerat och hängt upp en hög paket på makens adventskalender (saknas bara två som jag ska fixa i stan på måndag men jag vet exakt vad det ska vara!), klickat hem ett gäng julklappar och planerat lite andra, tvättat handdukar, tvättat träningskläder och bytt lakan på sängen så att jag har mer att tvätta i morgon :-D

Jag cyklade till och från stallet i morse och hade pulsklockan på mig. Jag hade motvind dit och brände 87 kcal, på samma sträcka hem med vinden i ryggen brände jag 47 kcal. Stor skillnad på elva minuters cykling!

Morgondagen bjuder på ett utomhusträningspass som coachen har lagt upp och så ska vi gå på operamatiné!

Inga kommentarer: