torsdag 31 juli 2014

Tar en slappedag...

Prioriterade bort att gymma i morse eftersom jag hade ett möte jag inte kunde vara sen till och det skulle innebära ett stressigt gympass för att hinna. Nä, det var jag inte sugen på alls. Hade seriösa funderingar på att köra ett kvällspass i stället men jag tror jag struntar i det. Jag är TRÖTT efter att ha jobbat hela juli och vikarierat för två frånvarande kollegor. Trött efter alla sista-minuten-fixa-omgående som dök upp i går och i dag. Och dessutom är det pass i "buren" fram till kl 19 så mina leksaker (boxarna, skivstången, TRX'en och slamballs) är otillgängliga ett tag.

Så nu firar jag semester, lägger upp benen och skålar för mig själv. För nästan fyra veckors ledighet och möjlighet att planera egen tid. Planerar redan nu ett njutbart pass på Friskis i morgon förmiddag när det är tomt och stilla och jag kan träna ostört i eget tempo och precis hur länge jag vill. Det blir gött det! Semestern kommer annars innehålla kryssning, skärgårdsliv, tuffa träningspass, skogslufs, öl, vin, god mat, tvåsamhet, kärlek, glädje och långfrukostar. Bland annat :-)

Inga kommentarer: