söndag 13 maj 2012

Det drar ihop sig....

Den där veckoutmaningen börjar i morgon. I kväll kommer Ella att lotta de två utmaningar som gäller för kommande sju dagar. Huuu.... Läskigt, roligt, utmanande, spännande - jag har ingen aning om vilka nya stigar jag ska våga mig in på nu ett tag. Det kan ju bli vad som helst! J är inte överdrivet förtjust i projektet just nu men som jag sa, det är ju bara för en vecka i taget, SÅ hemskt kan det inte bli. Risken är förstås att man blir så förtjust i nån ny vana att man fortsätter med den för att det kändes bra :-) Men det är ju lite baktanken också - väljer man medvetet att testa på nya saker så är det meningen att man ska fastna för nåt!

Dagens utmaning: Testa på löpning. Det känns nästan lika läskigt. Löpsuget är enormt - när jag gick på lunch i fredags mötte jag några lunchjoggare och var så himla avundsjuk. Samtidigt vill jag inte riktigt tänka på HUR besviken jag blir om det inte funkar att springa. För tänk om....

Nä, vi tänker inte klart den tanken. Byter om och ger mig ut i stället. Hejdå!

Inga kommentarer: