fredag 4 maj 2012

Revbensrehab, dag 6

Ytterligare en ordentligt nerdrogad natt som innebär att jag har sovit riktigt tungt. Vaknade självmant vid åtta men kände mig minst sagt groggy. Släpade ut täcket och boken till soffan, fixade te och bäddade ner mig ytterligare en timme, ivrigt påhejad av katterna som omsorgsfullt parkerar sig ovanpå täcket och säkerställer att jag verkligen VILAR och inte far runt för mycket.....

Har lyckats äta frukost, läsa tidningen och packa - och sen kröp jag ner under täcket igen :-) Packa? Japp! Jag ska inte springa nåt lopp i morgon men jag har köpt icke-ombokningsbara tågbiljetter till Stockholm och retur och ser ingen anledning att gå miste om en tjejhelg bara för att jag inte ska springa. Sådetså!

För övrigt känns det som om jag kanske överdrev aktiviteterna lite i går. Ingen skada till att vara tvungen att sitta still på tåget i några timmar alltså. Och halvsova. För grejen med att ta de där mördartabletterna på kvällen är att jag är rätt korkad halva dagen efteråt och knappt kan stava mitt eget namn förrän någon gång efter lunch.

Inga kommentarer: