onsdag 30 maj 2012

Slut som artist?

Jo, lite så känns det faktiskt i dag. Kroppen är ordentligt mör och uppe i hjärnkontoret är det fullkomligt KAOS av allt jag har behövt hantera i dagarna. Tur då att det är onsdag, "lill-lördag"! Middagen är lagad (ska bara värmas när jag blir hungrig), en ridlektion väntar i kväll och sedan ska jag sova väldigt gott.

Ett livsviktigt "måste" att klara av innan jag åker till stallet är dock att packa en övernattningsväska eftersom jag åker iväg på teambuilding med jobbet i morgon bitti. Det innebär också att jag behöver plocka undan lite här hemma så att mina kläder inte dräller över hela huset och köket är någorlunda civiliserat så att J faktiskt kan laga mat. Allt annat är ju orättvist ;-) Fast totalt borde det inte ta mer än en halvtimme så det är nog "just do it" som gäller för att få det överstökat!

Inga kommentarer: