söndag 13 maj 2012

Veckoutmaningen, vecka 1

Okej. Det här börjar lite soft, pjuuuuh.



Första veckans två utmaningar är att affirmera varje dag och motionera 60 minuter varje dag.

Jag tänker ta det ett pyttelitet steg längre. För jag får lätt ihop 60 min motion om jag cyklar till och från jobbet. Fast eftersom jag bara jobbar tre dagar kommande vecka så ska det helt enkelt vara så att jag ska få ihop 60 motion UTÖVER att jag cyklar till och från jobbet.

Fast det där med att affirmera varje dag ska jag nog be Ella om lite vägledning i. Har inte riktigt fattat vad tanken är - utöver att jubla lite positiva grejer till sig själv då. Hm. Det här fixar vi.

Edit: Okej, beskrivningen av att affirmera är att "skapa en positiv affirmation och säg/skriv den till dig själv 5-10 gånger varje dag". Ska bara hitta på nåt lagom bra och okomplicerat som jag kan ramsa för mig själv alltså!

Inga kommentarer: