lördag 19 maj 2012

Social helg - spontant

De flesta som känner mig väl vet att jag tenderar att vara rätt anti-social på helgerna. Hänger gärna framför tv'n med katterna och springer kanske nån runda men det är ungefär så aktivt det brukar bli. Men den här helgen avlöser evenemangen varandra.

Konsert med Nordic i torsdags - där träffade vi D som vi hade jättetrevligt med. Sen våldgästade mina föräldrar i går, de är i och för sig rätt tacksamma middagsgäster för de har oftast med sig maten själv, så även denna gång. Och i kväll är vi spontant bjudna på mat hos min mammas kusin som vi umgås med lite sporadiskt. I morgon har vi med oss H i bilen till Köpenhamn och maraton - jag gissar att det blir livat och endorfinstinnt i bilen på vägen hem efteråt. Jag får ta igen den där anti-sociala biten i morgon eftermiddag och kväll tror jag!

I dag har jag ridit en riktig mördarlektion som var både rolig och utmanande - men svinigt jobbig. Tur att jag nu hinner ta igen mig några timmar innan vi ska ut på middag alltså!

Inga kommentarer: