torsdag 17 maj 2012

God morgon långhelg!

Har tagit ledigt på klämdagen i morgon och vaknade tidigt med utsikten till en fyradagarshelg. Och inte vilken helg som helst, nä, här händer det minsann grejer. Konsert, maratonexpo och en J som ska springa maran på söndag. Jag står på sideline. Och nånstans är jag glad för att jag inte var anmäld för jag hade varit så himla besviken över att inte kunna springa! Nu är jag inte anmäld, men får ändå hänga med och suga in hela atmosfären, gå på maratonexpo för uthämtning av nummerlapp och givetvis shopping hos alla löprelaterade utställare (tjohooo), och jag får promenera kors och tvärs genom stan för att heja på löparna på utvalda ställen. Det blir kalas!

Kroppen känns något ledbruten efter gårdagens övningar och jag ser fram emot att få dansa loss på Sh'Bam. Jag vaknade en timme innan väckarklockan ringde (?? vad hände där??) och har tuggat i mig halva min frukost, ska strax ge mig på att koka ett ägg också. Dricker te, tittar på världen utanför och svär över att det finns röda dagar som innebär att vi inte får nån morgontidning. Det är ju såna dagar man har TID att läsa tidningen ordentligt!

Ha en bra dag, vem du än är som läser :-)

1 kommentar:

Suzan sa...

Hälsa honom lycka till!