onsdag 9 maj 2012

Nya utmaningar - och shit, jag vet inte ens vilka!

Ella bloggar. Och jag har läst Ellas blogg ett tag, hängt med på hennes resa till Island och njutit av roliga, spännande och nytänkande inlägg. Nu har Ella kommt på Veckoutmaningen.

Jag hakar - DIREKT! Det här låter skitkul och skitläskigt och ångestframkallande. Jag har ingen koll - det är Ella som lottar veckoutmaningarna! Hjääääälp! Mitt kontrollbehov? Och så roligt det ska bli. Det kan ju inte gå värre än att jag dör, eller hur?

Kom igen, du som läser min blogg: Säg att du också hakar på? Så slipper jag känna mig helt ensam om projektet?

Och förresten, om nån har träffat cupcakekillarna i Malmö så vill jag fortfarande veta vad de heter...

2 kommentarer:

Sara Jonsson sa...

Jag har också funderat på att haka på Ellas utmaningar. Jag håller med om kontrollbehovet?! Var ska man stoppa undan det någonstans?

Pernille sa...

Kom igen Sara. Do it :-) Vi gör det tillsammans! Kontrollbehovet får gräva ner sig nånstans så länge, haha.