måndag 7 maj 2012

Men ååååh......

På vägen från gymmet träffade jag på en trevlig kille med en cykelvagn. Han gjorde reklam för ett nytt företag som sålde cupcakes enligt modellen "nybakade cupcakes i vagnen, vi meddelar via facebook & Twitter var vi finns just i dag, tar även emot kundernas önskemål på var vi ska ställa upp oss och sälja". Han hade introduktionsrabatt så jag köpte ett smakprov (suveränt gott!) och jag fick även med mig ett visitkort så att jag kunde leta upp sidan på webben.

Och vad händer då? Jo, jag har ingen aning om var det där visitkortet har tagit vägen. Rotat i alla fickor och väskor. Har googlat mig blå. Nånting med baby och cupcakes tror jag bestämt, men no dice. Argh. Tyckte det var ett briljant koncept ju. Nån som har träffat den trevliga snubben med cykelvagnen och kan ge mig en hint?

Inga kommentarer: