onsdag 7 mars 2012

Good morning campers!

Vaknade sådär halvpigg, hällde i mig en smoothie, drog på mig löparkläderna och stack ut på en morgonrunda. Frostig, solklar morgon och det var faktiskt LJUST klockan sju, det var helt fantastiskt! Jag utnyttjade ljuset till att reka lite i skogen som ligger precis där jag vänder tillbaka mot hotellet vanligtvis, men den var inte riktigt bra att springa i - stor risk för stukade fötter om man inte ser upp och jag är helt ärligt inte mitt mest reaktionssnabba jag på morgonen...

Frukosten avnjöts med utsikt ner i Globen där de håller på för fullt med att snickra scener och fixa ljus och grejer inför melodifestivalfinalen. Jag förutspår rika möjligheter att kändisspana de kommande dagarna!

Strax dags att sätta sig i skolbänken och i kväll ska jag (tror jag i alla fall) ut och äta middag med kurskamraterna så vi får väl se om det blir nåt mer bloggande i dag. Ha en fin dag, hoppas solen skiner på er också!

Inga kommentarer: