söndag 18 mars 2012

Tugga, tugga, tugga kilometer...

Lika bra att ta ett ordentligt långpass i dag så att jag säkert har retat upp alla eventuella skavanker innan naprapatbesöket i morgon ju! 16,75 km tuggade jag i 6:30-tempo, kändes ganska lagom. Jag var ordentligt mör när jag kom hem men jag misstänker att det i huvudsak var för att jag hade varit ute i en timme och 50 minuter utan att peta i mig nån energi eller vätska. Mitt vätskebälte är SÄMST att springa med men nån lösning måste jag nog plocka fram för att klara av långpassen utan att köra slut på alla depåer. Någon som har bra förslag?

Efter att ha käkat en ordentlig lunch och fixat lite förberedelser ska jag strax dra till ridklubben och göra mitt sista styrelseuppdrag - skriva protokoll på årsmötet. Enligt valberedningens förslag på ny styrelse kommer jag nämligen inte bli omvald. Trist, för att jag egentligen gärna hade velat vara med och fortsätta utveckla - och roligt för att det är så många nya som har visat intresse för att vara med i styrelsen, det har vi saknat!

Inga kommentarer: