torsdag 8 mars 2012

Two out of three ain't bad

Om jag minns rätt är det titeln på en gammal Meat Loaf-dänga :-) Och nu har jag morgonjoggat två dar på raken. Spänningen stiger: Ska jag fixa TRE dagar i sträck månntro? I dag hade det kunnat vara riktigt skönt ute för det är bara runt nollan, men det blåser typ som hemma i Skåne. Sista halva kilometern till vändpunkten på slingan går det uppför och så var det motvind som sjutton. Jag hann tänka "fyfan, det är SÅ kallt, jag skulle haft mera kläder, usch vad det är jobbigt" fnörtielva gånger ungefär innan jag nådde krönet på backen och vände neråt. Nerförsbacke och medvind = inga problem med temperaturen alls. Således ingenting att gnälla för heller.

Träningsväskan får hänga med till skolan i dag så att jag kan susa iväg mot tunnelbanan direkt i eftermiddag. Det blir en bra dag!

Inga kommentarer: