tisdag 13 mars 2012

Helt enkelt nöjd med dagen!

Sitter och slappar och berömmer mig själv för allt bra jag har gjort i dag. Förutom en riktigt bra arbetsdag där jag lyckades bocka av sjukt mycket på att-göra-listan (och tro mig, den är knökad efter förra veckans frånvaro pga utbildning!) och ett suveränt pass på gymmet har jag också lyckats fixa en lugn återhämtningskväll (i super-återhämtningstightsen och fulbyxorna) plus att jag har bokat en naprapatkoll nästa vecka. Rätt bra jobbat på en vanlig tisdag!

I morgon tänker jag cykla till jobbet så alldeles strax ska jag stänga av datorn och sätta på trevlig musik medan jag packar mina grejer och plockar undan lite härhemma så att allt är förberett i morgon bitti. Jag är som oftast inte så snabbtänkt på morgonen utan tycker det är mycket enklare att fixa "the launch pad" kvällen innan. Packade väskor, förberedda mellanmål, framplockade kläder. Kollar att nycklar, plånbok och passerkort finns på rätt ställe. Så slipper jag bli så frustrerad över att hjärnkontoret har lång ställtid på morgonen!

Inga kommentarer: