söndag 18 mars 2012

Kändisspaning minsann!

Jo då, även på ridklubbens årsmöte kan man kändisspana. I dag har jag nämligen pratat med Jana Wannius :-) För den som inte är bekant med hästsport så är Jana chefen för Falsterbo Horse Show och dessutom var han en av Sveriges stora hoppryttare på 70- och 80-talet så man kan väl säga att han är lite av en barndomsidol!

Hursomhelst så var det ett långt och livligt årsmöte vilket faktiskt var lite roligt eftersom det för några år sedan var en lågmäld tillställning där styrelsen och 10-15 medlemmar deltog. Det verkar som om den nya styrelsen blir kompetent och väl rustad för framtidens utmaningar! Själv blev jag avtackad med en fin blombukett och det uppskattar jag förstås varmt.

Men det är inte utan att det sliter lite att sitta och ta protokoll på tre timmars möte får jag erkänna. Nu ska jag "bara" färdigställa det och se till att det skickas till mötesordförande för genomgång så tycker jag att jag har fullgjort min plikt.

Inga kommentarer: